Account Account

Garantie

Garantie

GARANTIETERMIJN JUWELEN

Les Soeurs hanteert voor juwelen een garantietermijn van 6 maanden na datum van aankoop. Elke situatie wordt individueel door ons beoordeeld. Neem daarom contact op met onze klantendienst via [email protected] en voeg de volgende informatie toe:

  • Ordernummer en volledige naam
  • Foto/ video van het beschadigde of defecte product waarbij het probleem duidelijk zichtbaar is
  • Een korte omschrijving van het probleem

Beschadiging van producten door normaal gebruik valt niet onder de garantievoorwaarden. Indien wordt vastgesteld dat het gaat om een fabricagefout, dan zal je juweel kosteloos gerepareerd of vervangen worden. De garantie vervalt wanneer een gebrek is ontstaan als gevolg van onvoorzichtigheid doordat jij of iemand anders het product probeerde aan te passen of het product heeft gebruikt waar het niet voor gemaakt is. Daarnaast valt het verliezen van juwelen niet onder de garantievoorwaarden.

Meer over het goed verzorgen en bewaren van je sieraden lees je hier.

Verkeerd/ beschadigd product ontvangen

Les Soeurs streeft ernaar om alle producten en je bestelling grondig te controleren voor verzending. Wanneer je toch een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen van ons, dien je dit binnen de 3 dagen na ontvangst aan ons kenbaar te maken. Dit kun je doen door een mail te sturen naar [email protected] met de volgende informatie:

  • Ordernummer en volledige naam
  • Foto/ video van het verkeerde of beschadigde product waarbij het probleem duidelijk zichtbaar is

Onze klantendienst kijkt dit voorval na en zorgt bij een gegronde klacht dat jij zo snel mogelijk het juiste item (in geval van een verkeerd product) of een nieuw exemplaar (in geval van een beschadigd product) ontvangt van ons. Wanneer je ons later dan 3 dagen na ontvangst op de hoogte stelt, kunnen we niet meer aansprakelijk gesteld worden.

Winkelmandje (0)

Je winkelmandje is momenteel leeg

Inloggen